خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/11 - 08:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
دهانی:

سراوان حتی یک کیلومتر جاده دو بانده ندارد/اکثر راه‌های سراوان هنوز در چارت سازمانی، جاده‌های روستایی تعریف می‌شوند

نماینده مردم سراوان در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه این منطقه حتی یک کیلومتر جاده دو بانده ندارد و اکثر مسیرهای منتهی به آن هنوز در چارت سازمانی به عنوان جاده‌های روستایی تعریف می‌شونداز وزیر راه و شهرسازی خواست تا توجه جدی به ایمن‌سازی راه‌های این منطقه داشته باشد.

محمدنور دهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه وضعیت راه‌ها و نبود جاده‌های دوبانده مهمترین معضل موجود در حوزه انتخابیه‌اش است، گفت: متاسفانه ما در این منطقه حتی یک کیلومتر جاده دو بانده نداریم و اکثر راه‌های سراوان غیراستاندارد و ناایمن هستند و جان همشهریانمان را به خطر انداخته‌اند.

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران، مهرستان و گلشن در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسیرهایی همچون مهرستان-ایرانشهر، مهرستان-سرباز، مهرستان-سوران، سراوان-گلشن، سراوان-کوهک و سراوان-خاش دارای وضعیت بسیار نامناسبی هستند و متاسفانه به غیر از یکی از آنها، سایر مسیرها هنوز در چارت سازمانی به عنوان جاده‌های روستایی تعریف می‌شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از وزیر راه و شهرسازی جدید انتظار داریم تا توجه ویژه‌ای به استانداردسازی جاده‌های این منطقه داشته باشد و با تخصیص اعتبارات لازم، ایمن‌سازی و دوبانده سازی راه‌های سراوان را به طور جدی پیگیری کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382936
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار